“De bevrijding van Leerdam” | “Leerdam uitgebreid” | Speciale aanbieding

26-04-2021

Op 4 mei kijken we terug naar de Tweede Wereldoorlog. We zijn stil en gedenken de doden.
Op 5 mei vieren we de bevrijding van Nederland in 1945 en dat we sindsdien in vrijheid kunnen leven. Dit jaar is dat al weer 76 jaar.

Vorig jaar was het een jubileumjaar: 75 jaar vrijheid. En in het kader daarvan brachten wij een fotoboek uit: De bevrijding van Leerdam en van Schoonrewoerd, Oosterwijk en Kedichem | Mei 1945. Samengesteld en geschreven door Teunis Blom.
De eerste druk van 200 stuks was snel uitverkocht en ook van de tweede druk zijn al heel wat exemplaren verkocht, maar er zijn nog exemplaren beschikbaar.

Heeft u “De bevrijding van Leerdam” nog niet in uw bezit? Bestel het dan nu.
Velen die u voorgingen herkenden zichzelf, hun ouders of andere familieleden/bekenden op de foto’s.

Wij hebben nu een speciale aanbieding voor u.

Als u “De bevrijding van Leerdam” en “Leerdam uitgebreid” tegelijk aanschaft, krijgt u 20% korting. U betaalt dan als lid van onze vereniging slechts € 37,50 en bent u geen lid dan bedraagt de totaalprijs € 40,00. (Dit is exclusief eventuele verzendkosten.)

Deze aanbieding geldt t/m 31 mei 2021.

Bestellen kan via de winkel op onze website, via e-mail naar [email protected] of eventueel telefonisch via 06 30 21 88 14.